Érdeklődők és vevők a Google keresőből...

Ügyfélszerző kulcsszavakra optimalizálva beindítható az értékesítés is

A keresőoptimalizálás első és legfontosabb feladata a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Nagyon könnyű pl. a cég nevére elsőnek lenni a Google-ben, amire alig keresnek… Olyan keresőszavakra, ún. kulcsszavakra optimalizáljunk, amelyekre valóban történnek számokban is konkrétan mérhető mennyiségi keresések.

Csak az első számít

Az emberek 80%-a csak az első oldalról választ a keresés indítása után. Ha nem talál megfelelőt, akkor finomítja a keresését és újra rákeres másképpen

Különböző piacokon, különböző mértékű erőfeszítést kell nekünk tenni ahhoz, hogy odakerüljünk az első oldalra, hogy egyáltalán esélyünk legyen értékesíteni. Az első 10 oldalt illetve az ahhoz kapcsolódó domaint kell megvizsgálni nagyon alaposan, hogy ők miben jók, miben erősek, miben gyengék és hogyan tudnád náluk jobban csinálni a marketinget, hogy azt a Google is díjazza.

Ezután az elemzés után tudok csak dönteni a piacról a kulcsszóról és arról, hogy érdemes-e belevágni, ha igen, akkor mennyi idő míg az első eredmények láthatóak.

Nem minden piacot vállalok el, mivel vannak olyan piacok, amelyek vagy az elveimmel nem egyeztethetők össze vagy túl sok időt igényelne és a rászánt összeg jelentősen alultervezett a megrendelő részéről.

Egy biztos: a folyamatos változás

A Google állandóan változtatja algoritmusát és a helyezések is állandóan változnak. Nem garantálható a TOP helyezés elérése, de mégis a különböző piacokon elért sikereim mögött egy olyan átgondolt és kivitelezett stratégia van, amely tapasztalatom szerint hosszútávon képes megtartani a helyezést.

Teljesen Google barát módszerekkel dolgozom, naprakész módszerekkel és a legjobb eszközökkel. Az ezen az oldalon alább is látható nem csak alacsony versenyű piacokon elért eredményeim önmagukért beszélnek. Nem dolgozom ugyanarra piacra több cégnek, mert nem csinálok ügyfeleim konkurenciát így egy piacról egy weboldalt optimalizálok és állok mögötte teljes mértékben!

Fontos, hogy a megfelelő szavakra milyen a verseny, és a választott kulcsszavakra az első találati oldalon milyen erősségű és múltú weboldalak versenyeznek.

google-serp-heatmap-1

Garancia nincs az első oldalra kerülésre, de egy rutinos seo szakértő tudja, hogy milyen kulcsszóra, mennyi idő alatt várható jelentős előrelépés. Fontos, hogy a megrendelő tisztában legyen azzal, mennyit szán a keresőoptimalizálásra, mert ellentétben a hiedelemmel ez sincs ingyen, hiszen időt és pénzt bele kell tenni valakinek a sikerért…

Mit ér a profi weboldal,

A keresőoptimalizálás az egyik legjobb módja annak, hogy valóban érdeklődő, és az ajánlatodra nyitott látogatókat terelj a honlapodra. Már most is sokan keresnek a Te termékedre, szolgáltatásodra.
A kérdés csak az, hogy kinek a weboldalát ÉS AJÁNLATÁT találják az összehasonlítás után a legjobbnak.

Irány a Google első oldala

Én abban segítek Neked, hogy a weboldalad a számodra megfelelő kulcsszavakra feljuttatom a Google első oldalára, hogy legyen esélyed eladni a terméked, szolgáltatásod. Innen választanak ugyanis a termékedre kereső emberek és itt költik el a pénzüket. Ha itt vagy, akkor van esélyed arra, hogy Téged válasszanak! Mindegy, hogy lokális keresőszavakra vagy országosan, de kiemelt célod kell legyen a keresőoptimalizálás, ha vevőket akarsz az internetről!

google serp

Nekik már vevőket szállít a

Esettanulmányok

Szauna építés

A Pappszauna az egyedi szauna építésben egyértelmű piacvezetővé vált a semmiből mindössze 2-3 év alatt. Azóta egyre komolyabb projekteket kapnak és a 2-3 fős magánvállalkozóból egy 20-30 fős céggé nőtte ki magát a “válság” ellenére és folyamatosan megbízásokkal vannak tele. Több mint 30 szauna építési kulcsszóra TOP 3-as helyezés. Ma már országos ismertsége van a piacon bárhol szauna építésre keresnek az ország bármelyik városában, őket biztosan megtalálod a TOP3-ban.

Uszodatechnika

A Pappszauna sikere után úgy döntött a cégvezető, hogy a Wellness kivitelezésre egy új céget alapít és a munkát a Pappwellness égisze alatt végzi. 2016 elején szintén az ismeretlenségből indulva szintén fél év alatt a kerti medence építés megfelelő kulcsszavaira előkelő helyezést sikerült elérni. A konkurencia elég nagy ezen a piacon, de már most egy-két év távlatából egyre több medence kivitelezést sikerül a weben keresztül elhozniuk.

Árnyékolástechnika

Az Atenád az árnyékolástechnikai paicon elismert nagykereskedés amely műanyag redőnyök, aluredőnyök és igényes külső és belső árnyékolókat gyárt és forglamaz országosan. A semmiből ma más több mint 80 gyakran keresett kulcsszóra a TOP 3-ban van és rengeteg új ajánlatkérés érkezik hozzájuk a weboldalukon keresztül nap mint nap. 

Üvegezés

Az Üvegfarm az üvegkorlát, üveg zuhanykabin, üveg térelválasztó és falburkolat megfelelő több mint 20 különböző kulcsszavakra optimalizáltam és sikeresen hónapról-hónapra hozza a megrendelőket.

Ügyvéd

Nem volt nagy a kihívás, de fontos tudni, hogy egy helyi szolgáltatót, mint egy ügyvédet jelen esetben röpke egy héten belül fel sikerült tolni az első oldalra. Ez igazolja, hogy még ma is egyszerűbb egy nagyobb város kulcsszavaival kiegészített keresőszóra a Google első oldalára kerülni. Ezt hívják ugye LOKÁLIS SEO-nak, amikor tipikusan egy termékre vagy szolgáltatásra egy városnévvel együtt keresnek az emberek és erre a keresőszavakra érünk el első oldalas helyezést.

Szállás

Egy igen régi projektem, még a kezdetekből. Igen könnyű lokális piacra optimalizálva, de nyáron népszerű a keresőszó és vendéget is hoz folyamatosan a honlap a Hársfa Apartman részére azóta is töretlenül. Ugyanezen kulcsszóra a szintén tiszafüredi Szőke Tisza vendégház is ott van folyamatosan így egy kulcsszóra 2 apartman is jól járt az együttműködésünkkel.

Természetesen az elért eredmények egyediek, nem tipikusak és mindenféleképpen a piactól és az adott cégtől függnek.

Legyen a Google az üzlettársad!

Válaszd a NEked megfelelő csomagot!

A keresőoptimalizálás ára egy folyamatos havi befektetést igényel a részedről a vállalkozásodba, aminek végső célja, hogy több vevőt szerezz, nagyobb áron tudj eladni és magasabb árbevételt érj el vagyis ennek a befektetésednek a megtérülése mérhető és pozitív legyen.

Lokális

49.900 Ft

ÁFAMENTES

Havonta

  • 1 általános kulcsszó
  • 1 - 3 megyeszékhelyre
  • 1 domain

Általános

79.900 Ft

ÁFAMENTES

havonta

  • max. 5 ált. kulcsszó
  • 1 - 3 megyeszékhelyre
  • 1 domain

Országos

189.900 Ft

ÁFAMENTES

havonta

  • max. 10 ált. kulcsszó
  • 19 megyeszékhelyre
  • 1 domain

Gyakran ismételt kérdések

A keresőoptimalizálás a megfelelő kulcsszavak kiválasztásával kezdődik és az ezekre a keresőszavakra jelenleg a TOP10-ben lévő versenytárs oldalak elemzésével folytatódik. Ez után tudok dönteni, hogyan milyen módon érdemes elindulni. Itt már nem csak a SEO szempontok a lényeg, hanem a konkurens cégek marketingje és azok ajánlatainak milyensége is fontos, hogy milyen esélyekkel indul a projekt. A kérdés általánosan az, hogy mit kell jobbá fejleszteni ahhoz, hogy ki tudjon tűnni a céged a többi közül. Mit kell bevezetni és mit kell elhagyni…de ez már a cégmenedzselés témaköre…

Meg kell érteni, hogy ez nem megy a legtöbb esetben egyik hétről a másikra. A SEO egy hosszútávú befektetésnek kell kezelni és türelemmel kell kivárni míg az adott munka beérik. A Google algoritmusa folyamatosan változik, és egy viszonylag fiatal domain és gyenge múlttal rendelkező eddig hiteltelen oldal emelkedéséhez idő kell. A Google mindent mér a háttérben és az adatok alapján értékel, amelynek összegyűjtéséhez neki is időre van szüksége. Méri például a látogatószámaid emelkedését, figyeli és tudja az oldaladon eltöltött időt, a keresőből átkattintási arányt és még rengeteg mindent, amelyet ilyenkor figyelembe vesz és újra rangsorolja a helyezéseket.

Minden piacon más eredmény várható. Lehet olyan, hogy egy hónapon belül elérhető a TOP10-es helyezés, de általában 3-6 hónappal érdemes számolni. Függ attól is, hogy hány kulcsszóra folyik az optimalizálás, mert a különböző szavakra eltérő sebességgel emelkedhet a helyezés.

Előfordult már, hogy az ügyfél nem tudott vagy nem akart előre kifizetni a látatlanba semmit, és megállapodtunk sikerdíjban, ezért nyitott vagyok minden számomra is szimpatikus projekt esetén sikerdíjban gondolkodni. Ez természetesen minden esetben egyedi megbeszélést jelent és az adott termék / szolgáltatás piacától függ.

Így látják a Google algoritmust a Moz.com seo szaklap megkérdezettjei 2015-ben
A moz.com a 2015-ös évben is megkérdezte a seo szakma 150 elismert képviselőjét, hogy ítéljék meg, hogy a Google mi alapján rangsorolja a weboldalakat 2015-ben, milyen faktorok alapján dönthet a legfontosabb első 10 helyzetéről illetve az utána következő kevésbé látható nagy többség sorrendjéről. A cikk angol nyelven olvasható a fenti linkre kattintva.

A Google Search Quality Senior Strategist elmondása szerint a legfontosabbak a linkek, a TARTALOM és a RankBrain. Tehát a backlinkek minősége és száma még mindig kulcsfontosságú. Ezenkívül a legfontosabb rangsorolási faktor közé tartoznak: domain faktor, oldal faktor, oldal tartalom minősége, felhasználói élmény, reszponzivitás, közösségi média aktivitás, képek videók, visszajelzések, belső linkstruktúra, meta elemek, átkattintási arány, oldalon töltött idő, kulcsszórelevancia, területi elhelyezkedés, Név-cím-telefon adatok (shema.org), oldal címe, leírása, tartalom, kulcsszósűrűség, LSI kulcsszavak, headerek, SSL tanúsítvány és még számos fontos tényező. Ha nagyon érdekel a téma, akkor ajánlom figyelmedbe a Backlinko.com-on angolul elérhető 200 rangsorolási faktort.

Mivel én is sikeres projekteken szeretek dolgozni, ezért igyekszem olyan piacokon dolgozni, ahol elvárható belátható időn belül az eredmény. Ez azt jelenti, hogy megítélésem szerint 6 hónapon belül jelentős változás és helyezés emelkedés érhető el. A hitel, biztosítás, szállás, felnőtt tartalom és egyéb elveimmel nem egyező és/vagy nagyon erős versenyekbe nem kívánok becsatlakozni. Az ajánlatkérés után meg tudom mondani, hogy a piacon látom esélyét a közös együttműködésnek vagy sem. A jogot tehát fenntartom arra, hogy eldöntsem kívánok-e a megkereső által felvázolt projekttel azonosulni vagy sem. Megértésed köszönöm.

Nem. A webáruház SEO kissé másképp működik. Ez nem az én asztalom.

A havi megbízási díjat díjbekérő ellenében átutalással tudod kiegyenlíteni minden hónap 5-éig, amelyről utána számlát küldök.

Vevők sora vár Rád a Google első oldalán

Ha úgy érzed megfelelő emberre találtál online marketinged valóban profi kivitelezésében, és egy kézben tartanád a weboldal projektet, akkor

Kérj egyedi árajánlatot optimalizálásra!

Scroll to Top