CRM rendszer, projektmenedzsment, ügyfélnyilvántartó program

Érdeklődők. Vevők. Árajánlatok. Projektek. Szervezetten. Igényesen. Követhetően.

CRM rendszer, ügyfélnyilvántartó program, projektmenedzsment, árajánlat készítő, ticket rendszer és még sok egyéb hasznos funkció egyéni vállakozóknak, mikro- és kisvállalkozóknak, szabadúszóknak, webes ügynökségeknek, hogy a Gmail káosz helyett egy helyen tudj minden ügyfelet illetve a hozzá kapcsolódó adatokat, folyamatokat

Már több mit 6.200 vevő használja világszerte

Ügyfélnyilvántartás és Projektmenedzsment felsőfokon

Miért válaszd ezt az ügyfélnyilvántartó rendszert?

Könnyen kezelhető

A CRM rendszer igényes és modern felülete bárki által könnyen kezelhető. Nem igényel szakértelmet, csak meg kell szokni az új felületet és megérteni a logikáját. Megszabadít az eddigi káosztól.

Gyorsan betanulható

A betanuláshoz elegendő pár óra, hogy az alapvető és használni kívánt funkciókat megértsd. Gyorsan ráérzel majd arra a könnyedségre, amit az intuitív és jól szervezett felületet nyújt a számodra.

Bármikor, bárhonnan

A CRM rendszered veled van útközben is. Keress akár ügyféladatot, nézz rá elkészült árajánlatokra, intézd a kintlévőséget, szervezz és menedzselj útközben is az okostelefonodról vagy tabletedről.

Testreszabhatóság

A szoftver teljesen a vállalkozásod arculatára szabható, beleértve a felület színét, a logót, az árajánlatok kinézetét, a menük elhelyezkedését és megjelenését. Ha valamire éppen nincs szükséged, nem kell megjelenjen a menüben sem.

Letisztult felület

Sok CRM rendszer és ügyfélnyilvántartó program felülete igencsak régimódi. A felhasználóbarát és intuitív kezelőfelület ritka, mint a fehér holló. Ezzel a CRM és ügyfélnyilvántartó rendszerrel a napi munka élmény. Teszteld le ingyenesen.

Rengeteg funkció

Sok olyan funkciója van, amire lehet nincs is szükséged, de később jól jöhet. Erőteljes és komplex rendszer állt össze a szoftverben. Nem fogsz csalódni, legyen bármilyen elvárásod is a CRM-mel kapcsolatban.

Érdeklődők --> Árajánlatok --> Vevők --> Projektek --> Feladatok --> Ügyfélszolgálat

Minden ügyféladat és projektfolyamat

Hozd át az üzleti és értékesítési folyamataid a GMAIL káoszból egy rendezett, gyorsan megtanulható, könnyen kezelhető és átlátható webes felületre...

Szabadulj meg az időt rabló és stresszt okozó szervezetlen vevőszerzési folyamatoktól

Nélkülözhetetlen funkciók az okos és gyors ügyfél- és projektmenedzsmenthez

Projektek

Menedzselj projekteket a kiváló és robosztus projektmanagement funkció által. Kövesd a projektek haladását, lásd azokat az ütemterveket a beépített naptárban. Mérd a kiadásaidat és a feladatokon munkával eltöltött idődet. Lehetőség van egy feladathoz több munkatársat is hozzáadni és mérni az ő munkával eltöltött idejüket is. Óradíjas szolgáltatóknak kiváló.

Tartsd nyilván a folyamatban lévő projekteket, bontsd részprojektekre a fő projekteket, rendelj hozzájuk munkatársakat, felelősöket. Tekintsd át grafikonon a részfolyamatokat a teljes folyamattal együtt.

Projekt feladatok: A projekthez feladatokat adhatsz és lépésről lépésre haladhatsz a feladatok kipipálásával a határidőre elkészítés felé.

A projekteket fontosabb mérföldkövekre bonthatod, fontos fordulópontokat adhatsz meg. A feladatokhoz hozzárendelhetsz felelősöket és segítenek tartani a végső határidőt, miközben végig kézben tartod a projektet.

Kattints a képekre a nagyításhoz!

Árajánlatok

Készíts professzionálisan kinéző árajánlatokat és söpörd le minden konkurensed ajánlatát az asztalról. A vevőidre döntő első benyomást teszel. Szabadon szerkesztheted, mint egy Word-öt: tehetsz bele képeket, táblázatokat, és YouTube videót is akár. Az árajánlatokhoz online hozzászólás is lehetséges, hogy a lehetséges ügyfeled gyors kérdéseket és módosítási javaslatokat tehessen. Imádni fogják az egyszerű, de nagyszerű technikailag kivitelezett kommunikációs folyamataidat.

Költségkalkulációk

Készíts költségbecslést, ajánlatot percek alatt. Küldd el a vevőnek, érdeklődőnek és várd az elfogadását. Az ajánlatot utána egyből számlává is alakíthatod. Vevőid megtekinthetik és ki is fizethetik a számlát bankkártyával anélkül, hogy belépnének az ügyfélfiókba.

Kiadások

Vezesd a céges kiadásaidat. Állíts be ismétlődő kiadásokat és a kiadások automatikusan feljegyezésre kerülnek és nyilván lesz tartva. Az időperiódus lehet naponta, hetente, havonta vagy évente. Beállíthatod a kiadásokat úgy, hogy az ügyfélnek az kiszámlázható legyen.

Bankkártyás fizetés

Rögzíts és fizettess különböző pénznemben. A vevőid a számláidat ki tudják fizetni PayPal segítségével. Minden kifizetés után automatán legenerálódik a PDF. Fizettess bankkártyával a következő támogatott fizetési kapuk segítségével: PayPal, Stripe, 2Checkout, Braintree, Authorize.net, Mollie, PayU Money (vastagon az itthon is népszerűbbek)

Számlázás

Állts ki professzionálisan kinéző számlákat. (Hivatalosan ez a számla itthon sajnos nem elfogadott ezért csak külföldi kereskedelmi viszonylatban használd ezt a funkcióját. A számlázórész nem felel meg az itthoni követelményeknek.) Ezt a számlázás funkciót érdemes díjbekérőnek használni, vagy egyáltalán nem használni, mert a díjbekérő formai követelményeire nincs előírt szabály. Tehát a CRM számlázás modulja, ha fontos neked, akkor ez a CRM nem a legmegfelelőbb választás. Ha tudod nélkülözni és meg tudod máshogy oldani, de kellenek a CRM egyéb előnyei, akkor kiváló választás. A számlákat egyébként csatoltan tudod kiküldeni az ügyfeleidnek. Számlázhatsz különböző adókulcsokkal tételenként. Ismétlődő fizetési számlákat állíthatsz ki, ami automatán újragenerálásra kerül a beállításaid alapján (minden X hónapban). Beállíthatsz ismétlődő fizetést 1 -12 hónapig.

Weboldalba ágyazható űrlap

A weboldalba építhető űrlap funkcióval bármilyen tetszőleges űrlapot elkészíthetsz és beágyazhatsz a weboldaladba, landing oldaladba iFrame formában. Az elküldött űrlap adatai így egyből a CRM rendszerbe érkeznek.

Érdeklődők kezelése

Az egyszerű Kan Ban nézetben könnyen átláthatod, hogy az érdeklődők hol tartanak pontosan az értékesítési folyamatban. Fájl csatolási lehetőség, ügyféllé alakítás, automatikus beimportálás e-mail-ből, árajánlat készítés, jegyzetírás és emlékeztetők küldése…

Ticket rendszer, ügyfélszolgálati támogatás

Kiváló ügyfélszolgálati ticket rendszer automata válasszal. Privát ticket munkatársi jegyzetek, ticket hozzárendelések, csatolmányok, előre megírt ticket válaszok, tudásbázis cikk linkjének beillesztése, ticket fontosság, ticket állapotok. Tegyük fel, hogy az ügyfeleidnek szeretnél támogatást nyújtani. Kiírod a weboldalon az ügyfélszolgálat valamilyen e-mail címét.  Aki levelet küld erre az e-mail-re, akkor automatikusan létrejön egy ticket a rendszerben, amit hozzárendelhetsz bárkihez és meg tudod válaszolni a CRM rendszer ticket rendszeréből. Erről értesítést is kap az ügyfél és Te is természetesen.

Ez a CRM rendszer nekem is kell!

Feladatok

Rendelj hozzá a feladatokhoz akár több munkatársat, adj hozzá feladat követőket, illetve felelősöket. Hozzászólásokat engedélyezhetsz, és a feladatokhoz csatolmányokat adhatsz, ha úgy szeretnéd.

Naptár

Legyen egy jól átlátható naptárad, amiben minden céges eseményt, számla lejárati dátumot, szerződés lejárati dátumot árajánlat lejárati dátumot, feladatok befejezési dátumait beírhatod.

Szerződések rendszerezése

Használd a szerződések opciót és rendszerezd a szerződéseid. Készíts PDF dokumentumokat percek alatt és küldd el az ügyfeleknek a beépített küldési lehetőséggel. Küldj ügyfél emlékeztetőt mielőtt a szerződés lejár.

Jelentések, riportok

Reports Sales, Item Reports, Total report income Reports by customer Custom date picker Leads Conversions Knowledge base articles (Track if your article is usefull to clients, improve text based on votes)

Vevői ügyfélfiók

A CRM rendszerrel nem csak adminisztrátori fiók, hanem ügyfeleknek létrehozott fiókok is járnak. Ezt eldöntheted, hogy biztosítod az vevőidnek/ügyfeleidnek vagy sem, de a lehetőség adott. Az ügyfélfiókban minden lényeges ügyféloldali adat elérhető, amit Te meghatározol és engedélyezel, pl. számlák, projektek, költségkalkulációk, árajánlatok, szerződések, ticketek, tudásbázis.

Tudásbázis

Hozz létre tudásbázis cikkeket könnyen a szövegszerkesztő segítségével. Válaszold meg a leggyakrabban feltett kérdéseket előre megírt cikkekben, amelyet elérhetővé tehetsz az ügyfélfiókban. “Hasznosak találta ezt a cikket?” kérdésre értékelési lehetőség elérhető az ügyfelek fiókjában.

Célok mérése

Hozz létre célokat és mérd a  teljesülésüket. Küldj értesítéseket a munkatársaknak a sikeres vagy sikertelen elérésről. A mérés minden.

Kérdőívek küldése és kezelése

Készíts kérdőíveket és kelts profi benyomást az ügyfeleidben. Add hozzá a kérdéseidet és növeld a céged produktivitását. Lehetőséged van kérdőívet küldeni érdeklődőknek/ügyfeleknek/munkatársaknak és kézzel létrehozott e-mail listáknak.

Munkatársak hozzárendelése

A rendszerbe felvehetsz munkatársakat, akár belsős akár külsős felelősöket, akiket hozzárendelhetsz különféle érdeklődőkhöz, ügyfelekhez , projektekhez, feladatokhoz, stb.

Munkaidő mérése stopperral

Mérd a munkával töltött időt és számlázz pontosan óradíj alapján. Egyszerre akár több munkatársnak is mérheted a munkára fordított idejét, és ez alapján tudsz számlázni. Óradíjban dolgozóknak, webes kivitelezőknek, szabadúszóknak rengeteget segíthet ez a funkció.

Egyedi üzenetek

A CRM egyedileg előre megírt e-mail sablonokat, értesítéseket küld automatikusan a különböző felhasználói csoportoknak különböző cselekvések esetén. Pl: értesítést kap a munkatárs, és az ügyfél egyaránt, ha egy ügyfél ticketet hoz létre; ajánlatkérés esetén értesítés érkezik a munkatársnak, árajánlat elfogadása után köszönőlevél megy ki az ügyfélnek és a munkatársnak egy elfogadott árajánlat értesítő e-mail kerül kiküldésre, stb. Az automatizált e-mailek igazán profivá teszik a rendszert és mindenki mindent tudni fog.

Emlékeztető értesítések

Állíts be egy ügyfélhez, vagy érdeklődőhöz emlékeztető értesítést, hogy még véletlenül se felejtsd el azt, amit egy későbbi időpontban (mondjuk 2 nap múlva, 2 hét múlva, 2 hónap múlva, fél év múlva) el kell végezned, legyen az egy telefonhívás, egy szervízre kimenni, egy ajánlat újraküldése, egy visszahívást megejteni, vagy bármi, amit nem szeretnél az adott ügyféllel, érdeklődővel kapcsolatban elfelejteni. Az adott jövőbeli időpontban értesítést kapsz a CRM felületén és ha beállítod, akkor e-mailben is kapsz majd értesítést, hogy az előzőleg beállított eseményt el kell végezned neked vagy a kijelölt munkatársnak.

és még számos további hasznos funkció!

Nekem is jó lesz ez a CRM rendszer?

Kinek való ez a megoldás?

  • egyéni, mikro- és kisvállalkozásoknak
  • relatíve sok érdeklődővel és nagyobb ügyfélkörrel rendelkező cégeknek
  • szolgáltató cégeknek, tanácsadó cégeknek, webes ügynökségeknek, szakember típusú kivitelezőknek (szerelő, építész, webdesigner, programozó, stb.)
  • akik árajánlatokat adnak ki a megrendelés előtt
  • akik végre egy helyen szeretnék látni az érdeklődőket és az ügyfeleket
  • akik komolyabb marketingben gondolkodnak
  • akik látni akarják az érdeklődővel történt folyamatokat
  • akik szeretnék menedzselni a projektfolyamataikat
  • akik gyorsan akarnak ügyféladatok után nézni
  • akik szegmentálni szeretnék az ügyfeleiket
  • akik szeretnének munkatársakat menedzselni, ügyfélszolgálatot biztosítani, ticket rendszert beüzemelni
  • akik szeretnének kevesebb stresszt a mindennapokban és visszaszerezni a kontrollt az ügymenet felett, miközben átláthatóvá válik minden fontos dolog a cégben
  • és még számos további hasznos funkció számtalan lehetőséggel: bárkinek hasznos ez az ügyfélnyilvántartó program illetve CRM rendszer, ami ráadásul kiváló ár/érték arányú CRM szoftver a piacon...Tedd próbára!

Kinek NEM való ez a megoldás?

  • akik hírlevelet is szeretnének a CRM-ből küldeni (Ebben a rendszerben nincs hírlevelezési opció beépítve) A CRM rendszer képes ugyan e-mailt küldeni pl. tranzakciós leveleket, árajánlatokat, ticket válaszokat, de hírlevelet nem tud ezzel készíteni és beautomatizálni a feliratkozóinak illetve az ügyfeleinek (ehhez egy hírlevélküldő szoftver szükséges)
  • akik a számlázást is innen szeretnék megoldani (a számlázás működik, de a kiállított számla nem felel meg a magyar jogszabályoknak) JAVASLAT: a számlázás funkciót nem kell használni, vagy díjbekérőként érdemes használni, és ha nem gond, akkor a számlázást más eszközzel kell megoldani.

Ismerd meg közelebbről

Tekintsd meg működés közben

A CRM rendszer igényes designja és intuitív felülete könnyen kezelhető és gyorsan átlátható.
Nézz bele milyen robosztus marketing és értékesítési rendszer vár rád, ha megfelel az igényeidnek!

Hamarosan elérhető itt egy bemutató videó is!

6200+ ELÉGEDETT felhasználó világszerte

Vélemények a CRM rendszerről

Top vevőszolgálat! Gyors válasz és barátságos.Jellemzőit tekintve nem lehet kiütni ezt a CRM-et pedig próbáltam már egy párat. Bárcsak hamarabb vettem volna meg és megtakarítottam volna egy kis pénzt is 🙂
egy vevő
Fantasztikus szoftver. Valóban megéri befektetni ebbe a szoftverbe. Minden vállalkozásnak kellene egy ilyen, kompromisszumok nélkül.
egy vevő
Nem foghatsz mellé ezzel a szuperül megépített CRM rendszerrel. Megmentette a vállalkozásomat rengeteg napi stressztől és az ügyfeleink is szeretik. Kiváló munka és nagy köszönet a folyamatos támogatásokért.
egy vevő
Ez a szoftver valóban hihetetlen. Extrém könnyű telepíteni, és percek alatt működött. Tele van nagyszerű funkciókkal és bele kell valóban merülnöd, hogy felfedezd minden lehetőségét, amit kínál. Kötelező eszköz!
egy vevő
Hihetetlenül rugalmas és funkciógazdag. Superb gyors és segítőkész vevőszolgálat. Tökéletes egy webes ügynökségnek/design cégnek/szoftver szolgáltatónak.Az árajánlatok és költségkalkulációk csodálatosak és az online elfogadási lehetőség hihetetlenül meggyorsítja az értékesítési folyamatot. Vevői ügyfélfiók ticketekkel, pénzügyi dokumentumokkal minden nap lenyűgözzük az ügyfeleinket. Köszönjük azt is, hogy felmentette legalább a 75%-át annak az időnek, amit eddig az adminisztrációra és a dokumentumok kezelésére fordítottunk!
egy vevő
Ha nem egy összevarrott CRM-et keresel, hanem inkább egy valóban erőteljeset, akkor a Perfex CRM kiváló a számodra. Csak így tovább a kiváló munkával! Életmentők vagytok! 😉
egy vevő
Jól designolt és kiváló kisvállalkozásoknak. Köszönöm ezt a nagyszerű terméket!
egy vevő
Az egyik legjobb CRM bármilyen vállalkozás számára. És ti srácok, akik mögötte álltok, mindig fejlesztetek valamit majdnem minden hónapban. Nagyon jó.
egy vevő
Abszolút csodálatos. Ez a legjobb CRM, amit valaha használtam. Van egy marketing ügynökségem, és minden nap felfedezek valami egészen kiváló funkciót. Minden jól átgondolt! GRatulálok a fejlesztőknek és köszönet az élményért, amiért használhatom ezt a szoftvert. Csak így tovább.
egy vevő
Nem csak ez egyik legjobb projekt management szoftver, de a legjobb az ügyfélszolgálata is! NAgyon gyors, profi, komplett és személyre szabott válaszok (nem bemásolt válaszok) amiket időben megkaptam! Tényleg elégedett vagyok mindennel. Az az érték, amit megkapsz a szoftverrel ezerszerese az árának!
egy vevő
Wow! Egész éjjel ezzel a csodával játszottam! Évek óta kerestem egy ilyen eszközt, de nem nagyon találtam olyat, ami számomra is megfelelő lenne. Valahogy soha nem jött elém ez a CRM rendszer a sok hasonló alkalmazás között. Örülök, hogy mégis rátaláltam. A fejlesztője valóban elkötelezett. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!
egy vevő
Őszintén, az egyik legjobb CRM amivel találkoztam. Egyszerűen telepíthető és olyan funkciókkal van ellátva, amivel jónéhány CRM a piacon csak szeretne.
egy vevő
Majdnem mindenre gondoltak. Valóban nem nagyon tudok rsemmi rosszat mondani róla. Ha valami mégis, akkor az hogy a telefon területe nem kattintható, miután beadsz egy érdeklődőt, ami jó lenne mobil nézetben. Jó lenne ha lenne Kan Ban nézet is a különválasztott tennivalók listához is, de amúgy ez az egyik legkomplexebb Projektmenedzsment a piacon és már megvettem jópárat. Szeretem és te is fogod. Vedd meg te is és ne vesztegesd az idődet más opciókra! 😉
egy vevő
Ez a legjobb CRM, amit valaha kipróbáltam. Egyszerűen tudtam a felületen néhány dolgot módosítani, hogy passzoljon a cégemhez. A vevőszolgálat nagyon segítőkész és időben válaszolt.
egy vevő
Mégegyszer lenyűgöző a vevőszolgálat, nagyon professzionális és nagyon szeretjük a cRM-et. Sokat segít a marketing részlegünknek, és pénzt is megtakarít az előzőleg használt rendszerekhez képest. Legalább 150-200 dollárt fizettünk havonta, de már nem kell, mert ahogy megismertük ezt a rendszert hezitálás nélkül, azonnal elkezdtük használni. Nagyon hasznos eszközünk és az 5 csillagos értékelés nem elég arra, hogy elmondjuk, mennyire hálásak vagyunk a vevőszolgálatnak.
egy vevő
A Perfex CRM-et ezen a héten vásároltam meg kis tanácsadó cégünknek, nagyon kevés hezitálással, mert már teszteltünk, vásároltunk más hasonló alkalmazásokat is.Néhány nap alatt megoldódott az összes korábbi dilemmám, amelyek a nagyon összetett CRM szoftverekkel előjöttek (mint Salesforce, CiviCRM, Zoho) és más hasonló, de szegényesebb eszközökkel; Ez a CRM sok erőforrást megold és megtakarít, de a legjobb a gyors és magabiztos vevői támogatás. Eddig mindent megoldottak és megválaszoltak. Bátorítok mindenkit, hogy támogassa őket, mert az ilyen típusú megoldások és fejlesztések megérdemlik a boldog ügyfelek támogatását!!!
egy vevő

Mennyibe kerül a CRM szoftver?

bruttó 99.000 Ft

Amit megvásárolsz:

  • CRM ügyfél- és projektmenedzsment szoftver licensz
  • Saját szerverre telepítés és beállítás ( 30.000 Ft értékben, most díjmentes)
  • MAGYAR VERZIÓ (CSAK ITT ELÉRHETŐ!)
  • E-mailes támogatás a használatban
  • Egyszeri díjas termék! (Nincs 5-30 ezres havidíj)
  • Rejtett költségek és hűségidő nélkül

Ami a csomagban nincs benne:

  • Újabb frissítések magyarításai (10.000 Ft/alkalom)
  • Fejlesztői támogatás (mi csak értékesítjük)
  • Újabb, még nem létező funkciók kérése (ezek érkeznek amúgyis, ahogy fejlesztik a szoftvert)

PRÓBÁLD KI INGYENESEN

Vezesd be Te is a CRM rendszert a vállalkozásodba!

Rendeld meg a CRM rendszert még ma vagy teszteld le saját magad mindenféle kötelezettség nélkül.

A CRM rendszer magyarított verziója csak itt nálam elérhető!

Scroll to Top